در مورخه 2 دی ماه 94 خانم جوانی ( 20 ساله ) با مراجعه به کلانتری 167 دولت آباد به مأموران اعلام کرد که توسط چهار جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی، شاکی به پزشکی قانونی اعزام شد که پس از تأیید اظهارات شاکی مبنی بر وقوع آزار و اذیت، پرونده مقدماتی به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود دو هفته پیش از وقوع حادثه، قصد رفتن به منزل خواهرم در منطقه دولت آباد را داشتم؛ به همین علت، از آژانس نزدیک خانه درخواست یک دستگاه خودرو کرده و پس از دقایقی یک دستگاه خودرو 206 سفید رنگ با یک راننده جوان حدودا 25 ساله به در خانه ما مراجعه کرد.

آن روز راننده آژانس بدون هرگونه صحبتی مرا به منزل خواهرم رساند اما پس از چند روز، همان جوان بنام وحید . الف ( متولد 1369 ) را چندین بار در اطراف خانه مشاهده کردم.

نهایتا یک روز وحید به من مراجعه و مدعی شد که به من علاقه مند شده و قصد ازدواج با مرا دارد.

او در چندین نوبت دیگر درخواست خود را تکرار کرد تا نهایتا من به صحبت هایش اعتماد کردم و همین موضوع باعث شد تا در چندین نوبت با او ملاقات کنم.

[طی همین مدت کوتاه] وحید به شدت به من ابراز علاقه می کرد؛ وحید در صحبت هایش عنوان کرده بود که پدرش فوت نموده و در حال حاضر او به همراه مادر و مادربزرگش زندگی می کند.

روز حادثه وحید به بهانه اینکه قصد دارد تا مرا به مادر و مادربزرگش معرفی کند، مرا به خانه ای در دولت آباد برد اما زمانی که وارد خانه شدم، در حالی که منتظر ملاقات با مادر و مادربزرگ وحید بودم بر خلاف تصور سه جوان قوی هیکل در داخل خانه حضور داشتند ! آن زمان بود که متوجه شدم ، تمامی آن علاقه نشان دادن ها از سوی وحید تماما دروغ بوده است.

با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با راهنمایی شاکی اقدام به شناسایی محل وقوع جرم در منطقه دولت آباد – جاده سوم و دستگیری سیروس . ج (متولد 1355) کردند.

در ادامه، کارآگاهان با شناسایی محل تردد وحید . الف در میدان اصلی شهرری، وی را نیز سوار بر یک دستگاه خودرو 206 سفیدرنگ دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

در تحقیقات بعمل آمده از محل سکونت متهمان، اهالی محل از  سوابق متعدد نزاع و درگیری این دو در محل و همچنین ایجاد مزاحمت برای اهالی بویژه بانوان جوان نارضایتی شدید داشته و با اطلاع از خبر دستگیری متهمان به شدت از این موضوع ابراز رضایت کردند.

با دستگیری وحید و سیروس و اعتراف صریح آنها به ضرب و جرح، تهدید و آزار و اذیت شاکی ، دو متهم دیگر پرونده بنام های مهدی . ر و امیر . ع ( متولد 1370 ) شناسایی و آنها نیز در منطقه امین آباد با یک دستگاه خودرو 206 سفید رنگ دیگر دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: هر چهار متهم صراحتا به آزار و اذیت شاکی اعتراف کرده و تحقیقات در خصوص متهمان پرونده تکمیل و قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده و پرونده به همراه هر چهار متهم جهت صدور در اختیار شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفتند.