به گزارش مهر، محمدرضا جعفری اظهار داشت: به همین منظور در بخشنامه ای به اعضای این اتحادیه از آنان خواستیم تا نسبت به جمع آوری محصول ذکر شده از ویترین ها اقدام کنند تا از سو استفاده های احتمالی جلوگیری شود.

وی در ادامه از راه اندازی سایت اتحادیه به نشانی WWW. YAZDCPU. IR خبر داد و گفت: این سایت به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده و در آینده ای نزدیک به صورت رسمی و در مراسمی با حضور مسئولان امر بهره برداری خواهد شد.

جعفری همچنین با اشاره به برگزاری نشست سالانه این اتحادیه یادآور شد: تعامل خوبی با اعضا داریم و امیدواریم بتوانیم در مسیر افزایش آن گام برداریم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در یزد دایر است که همگی آنها دارای مجوز و زیر نظر این اتحادیه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد محدودی از فروشگاه ها ساختار اتحادیه را نادیده می گیرند، اظهار داشت: با توجه به بازرسی هایی که در یک ماه اخیر صورت گرفته، توانستیم فروشگاه ها را شناسایی و در اقدام بعدی با آنها برخورد خواهیم کرد.

جعفری از عموم مردم شهر یزد خواست تا تخلفات واحدهای صنفی عرضه محصولات فرهنگی را از طریق شماره تلفن ۶۲۶۳۵۹۵ به این اتحادیه گزارش دهند.