چندی پیش یکی از اتباع افغان به نام  "نظر محمد" درحالیکه پریشان و مضطرب به نظر می رسید به کلانتری 169 مشیریه مراجعه کرد و با طرح شکایتی به ماموران گفت:"حدود نیم ساعت قبل در میدان آقانور برای رفتن به شهرک کاروان سوار یکدستگاه خودروی پراید شخصی که راننده و یک نفر هم سرنشین داشت شدم. 

 
وی ادامه داد: به محض حرکت افراد داخل خودرو خود را مأمور معرفی کردند و سرنشین شئ شبیه بی سیم در اختیار داشت و از بنده کارت شناسایی خواست که نداشتم، او بازور و ضرب و شتم تمامی پول‌هایم را گرفت و مرا از خودرو به بیرون پرتاب کرد. 
 
ماموران بلافاصله اقدامات لازم را جهت شناسایی متهمان آغاز کرده و موفق شدند خودرو و سرنشینان آنان را که از اهالی ورامین بودند، شناسایی کنند. 
 
سرانجام عوامل تخصصی کلانتری با ردیابی محل مخفیگاه متهم اصلی پرونده جهت دستگیری وی عازم ورامین شدند و موفق شدند متهم را که فرد سابقه‌داری به نام منوچهر بود،‌ دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. 
 
سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متهم در پرونده سیاه خود 10 فقره سوابق متعدد کیفری دارد که برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تلاش برای دستگیری دیگر متهم متواری کماکان ادامه دارد.