شهرداری اخبار صحن شورا را تغییر می دهد

به گزارش خبرنگار شهری افکارخبر علی رضا دبیر رییس کمیسین برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در تذکر به خبر سایت شهرنوشت متعلق به شهرداری تهران در مورد تیتر خبری با عنوان تذکر مهدی چمران به دبیر و حافظی عنوان کرد: دوستان شهرداری خبر صحن را تغییر می دهند. وظیفه ما بررسی موضوعات مالی در شورا است این موضوعی است که مردم از ما خواسته اند. ما نمی خواهیم بودجه را با اشتباه تصویب کنیم و مردم را اذیت کنیم. اصلا به این موضوع فکر نمی کنیم.

در این جلسه مهدی چمران مدعی شد که بنده در تذکر بودجه ای خود که در ابتدای جلسه مطرح شد نام هیچ یک از اعضا را ذکر نکردم.این صحبت با اعتراض خبرنگاران مبنی بر این که شما نام علی رضا دبیر و رحمت الله حافظی را درج کرده اید، مواجه شد.

دبیر در ادامه این اعتراض از شهرنوشت درخواست کرد که خبر خود را اصلاح کند. پیرو این درخواست ناصر امانی معاون برنامه ریزی شهرداری تهران نیز درخواست کرد که خبر اصلاح یا حذف شود.

در این خبر ذکر شده رئیس شورای شهر تهران عنوان کرده است از حافظی و دبیر می خواهم مسائل بودجه و جزئیات آن را تا وقتی که روشن نشده است، رسانه ای نکنند.

این در حالیست که علی رضا دبیر در این جلسه در ارتباط با بودجه رسانه های متعلق به شهرداری گفت: شهرداری سالانه تنها 20 میلیارد برای رسانه هایش هزینه می کند.

222

111