به گزارش فارس، در ساعت ۳ بامداد روز ۱۳ شهريور مأموران کلانتري ۱۱۰ شهدا از طريق مرکز فوريتهاي پليسي ۱۱۰ در جريان خبر کشف جسد ۲ نفر در يک واحد مسکوني در خيابان پيروزي قرار گرفتند که بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند.

با حضور مأموران و انجام بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که اجساد متعلق به یک مادر و دختر است که با یکدیگر در این منزل زندگی می‌کردند.

پس از تأیید خبر قتل، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.

با حضور قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی و کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل، تحقیقات تخصصی درباره شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز و به دستور شاهنگیان پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با بررسی صحنه وقوع جنایت و بررسی اجساد به مادر و دختر به اسامی مینو ۵۲ ساله و مینا ۲۲ ساله آثار ضربات متعدد ناشی از اصابت جسم تیز شبیه چاقو بر روی اجساد مشاهده و با حضور عوامل پزشکی قانونی و تشخیص هویت در محل، علت مرگ نیز " شدت جراحات وارده ناشی از اصابت جسم تیز " اعلام شد.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: در حال حاضر تحقيقات درباره اين پرونده مقدماتي قرار دارد و کارآگاهان با شناسايي ديگر اعضاي خانواده و بستگان و همچنين همسايگان نزديک به قربانيان جنايت، تحقيقات خود را براي شناسايي علت و انگيزه قتل و دستگيري قاتل يا قاتلان آغاز کردهاند.