به گزارش ایسنا، مأموران کلانتري ۱۱۰ شهدا در ساعت ۳بامداد صبح يكشنبه از طريق مرکز فوريتهاي پليسي ۱۱۰ در جريان خبر کشف جسد دو نفر در يک واحد مسکوني در خيابان پيروزي قرار گرفتند.

با حضور ماموران و انجام بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که اجساد متعلق به یک مادر و دختری است که با یکدیگر در این منزل زندگی می‌کردند.

با تایید خبر قتل این مادر و دختر، موضوع به ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد که با آنان در محل تحقیقات تخصصی در مورد شناسایی متهم یا متهمان به قتل احتمالی آغاز و به دستور شاهنگیان پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با بررسی صحنه وقوع جنایت و بررسی اجساد به مادر و دختر به اسامی «مینو» ۵۲ ساله و «مینا» ۲۲ ساله آثار ضربات متعدد ناشی از اصابت جسم تیز شبیه چاقو بر روی اجساد مشاهده و با حضور عوامل پزشکی قانونی و تشخیص هویت در محل، علت مرگ نیز «شدت جراحات وارده ناشی از اصابت جسم تیز» اعلام شد.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجيزاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر تحقيقات در مرحله مقدماتي قرار دارد و کارآگاهان با شناسايي ديگر اعضاي خانواده، بستگان و همسايگان نزديک به قربانيان جنايت، تحقيقات خود را براي شناسايي علت و انگيزه قتل و دستگيري متهم يا متهمان به قتل آغاز کردهاند.