۲۱  دیماه فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۴ قلهک به مأموران اعلام کرد که شخصی تحت عنوان سرهنگ پلیس آگاهی مراجعه و مدعی شده که دستور توقیف رستوران و همچنین دستگیری پدرش را دارد.

این شخص در ادامه اظهارات خود عنوان کرد: شخصی به نام سرهنگ احمدی عنوان کرده است که حاضر است در ازای دریافت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان مانع از اجرای احکام قضایی در خصوص دستگیری پدرم و همچنین توقیف رستوران محل کارم در خیابان طالقانی شود.

پرونده در اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل عنوان مأمور و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۳ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دستگیری متهم

۲۲ دیماه شخصی با لباس نظامی و درجه سرهنگ دومی به رستوران شاکی مراجعه و با ارائه کارت شناسایی و مدارک قضایی اقدام به اخاذی ۱۵۰ میلیون تومانی از صاحب رستوران می کند که با حضور کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در محل ، این شخص بنام "مهدی . الف" ( متولد ۱۳۴۶ ) دستگیر و در همان بازرسی اولیه، کارت شناسایی انتظامی مجعول بهمراه احکام قضایی کشف شد؛ در ادامه و با شناسایی خودرو پراید سفید رنگ متعلق به متهم ، کارآگاهان در بازرسی از خودرو موفق به کشف تجهیزات و ادوات پلیسی و همچنین البسه نظامی شدند .

شناسایی دومین شاکی پرونده

با انتقال متهم به اداره سیزدهم و در ادامه تحقیقات، کارآگاهان موفق به شناسایی مالباخته ای شدند که متهم در پوشش سرهنگ پلیس آگاهی و با وعده تهیه وام میلیاردی، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از وی دریافت کرده بود.

مالباخته پس از حضور در اداره سیزدهم پلیس آگاهی و شناسایی متهم، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: متهم مدعی بود که به واسطه موقعیت کاری اش، با تعدادی از رؤسای بانک های مختلف شهر ارتباطی نزدیک دارد و به همین واسطه می تواند وام های میلیاردی تهیه کند و با این وعده مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از من دریافت کرد.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم با صدور قرار قانونی و برای  انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر شکات پرونده در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.