محمدرضا حسنی امروز با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته افزود: کشته شدن یک نفر بر اثر مسمومیت با CO از جمله حوادث این مدت بوده است.

وی در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: این حادثه در ساعت 21 و 10 دقیقه شب گذشته در استان قم به وقوع پیوست که در آن آقایی 30 ساله متاسفانه بر اثر مسمومیت با گاز ذغال چوب جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه از برخورد پژو با سمند به عنوان دیگر حادثه این مدت یاد کرد و ادامه داد: این حادثه در راهجرد مقابل امامزاده ابراهیم(ع) روی داد که با مجروح شدن پنج نفر همراه بود.

حسنی اضافه کرد: به علت شدت حادثه درخواست اورژانس هوایی اعلام شد که پنج مجروح حادثه توسط بالگرد اورژانس به مرکز درمانی شهید بهشتی انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: با انجام این ماموریت 161 سورتی پرواز توسط بالگرد به ثبت رسید که در آن بیش از 300 بیمار و مجروح انتقال داده شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به دیگر حادثه این مدت اشاره کرد و افزود: بر اثر مسمومیت با گاز ذغال چوب در ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد در جاده گرمسار سه نفر دچار مسمومیت شدند.

حسنی یادآور شد: از شروع فصل سرما تا کنون در حوادث مسمومیت با مونوکسید کربن سه نفر متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند و 17 نفر نیز دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند.