چندی پیش، امیر سیاح تهیه کننده برنامه پایش، تصویری از چند سکه را به همراه متن ذیل در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام انتشار داد.

سیاح در صفحه شخصی خود نوشت: "بعد از خروج مهمان از استودیو ، جعبه زیر را به مهمان محترم دادم و گفتم روابط عمومی زیرمجموعه شما قبل از برنامه برای ما اینها رو فرستاده. جعبه را باز کرد، توش رو که دید، اول جاخورد. بعد خودش را جمع و جور کرد و پرسید یعنی این هدیه رو قبول نمی کنید؟!"

تهیه کننده پایش همچنین عنوان کرد: «این بار من جاخوردم و محکم پاسخ دادم: توهین خیلی بزرگی بود به ما. به زیرمجموعه تون بفرمایید با رسانه ها اینطور رفتار نکنند. گفت باشه. سکه ها رو گذاشت جیبش و رفت!"

هرچند سیاح به نام مهمان برنامه اشاره نکرده بود، ولی مهمان آن شب برنامه پایش، اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس‌جمهور، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و عضو شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بود.

پس از اعتراض سیاح، به سراغ ترکان رفتیم و موضوع را از او جویا شدیم.

ترکان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص تصاویر انتشار یافته در فضای مجازی و موضوع هدیه روابط عمومی زیر مجموعه‌اش گفت: من اصلا نمی‌دانم موضوع چیست.

وی با تکذیب موضوع هدیه روابط عمومی زیر مجموعه‌اش گفت: این موضوع غلط است و روابط عمومی ما به کسی هدیه نداده است.

اما چند روز بعد از انتشار تصاویر سکه‌های ارسالی از سوی روابط عمومی منطقه آزاد اروند، خبری مبنی بر برکناری روابط عمومی این زیر مجموعه از سمتش در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

پس از انتشار خبر برکناری میرموسوی از سمت روابط عمومی منطقه آزاد اروند، وی این خبر را تکذیب کرد و گفت: بنده برکنار نشدم بلکه استعفا دادم و هم‌اکنون هم به عنوان سخنگوی منطقه آزاد اروند در منصوب شده‌ام و در حال خدمت رسانی هستم.

وی همچنین در سایت منطقه آزاد اروند دلیل استعفای خود را اینگونه بیان کرد است: نظر به اینکه در چند ماه گذشته و حسب اعتماد مدیر عامل محترم به اینجانب، عهده دار دو پست پر مشغله بودم که هر کدام مستلزم تخصیص وقت و توجه دائم می باشد و با توجه به روند رو به رشد وظایف سازمانی در دو حوزه، بر خود لازم دانستم تا ریاست حوزه مدیر عامل سازمان را به شخصی جوان تر و فعال تر واگذار نمایم تا در این رهگذر، شتاب لازم در هرکدام از این مسئولیتها، حاصل و روند اجرای امور بهینه گردد.