معرفی کمپین جدید بانک گردشگری

پیام "دست به کارت شوید" بانک گردشگری این مفهوم را تداعی می‌کند که گردش کارت محصولی با ارزش و فراتر از یک کارت معمولی بانکی است و به نوعی یک برند گردشگری محسوب شده و دارندگان آن می‌توانند از خدمات سفر و ایرانگردی استفاده کنند.

 

نکته متمایزکننده این طرح در تنوع معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورمان است به‌طوری‌ که برای هر استان کارتی با معرفی جاذبه گردشگری آن استان طراحی شده است.

 

این گستردگی و تنوع در گردش کارت باعث ایجاد حس علاقه در مشتریان با هر نوع علاقه‌مندی به نقاط مختلف ایران می‌شود و موجب می‌شود که هر مشتری فارغ از وابستگی به شهر و استان خود به نوعی خود را جزیی از کل بزرگ ایران عزیز بداند.

 

هوشمندی و خلاقیتی که در طراحی این کمپین دیده می‌شود علاوه بر پیام در اجرا نیز دیده می‌شود. دستی که کارت را به همراه دارد به نوعی قسمتی از طرح کار شده به عنوان جاذبه گردشگری را جدا کرده و روی کارت بانکی قرار داده است. این طرح و قرارگرفتن جاذبه گردشگری در کنار کارت بانکی به نوعی تداعی کننده این مفهوم است که مناطق دیدنی و جاذبه‌های گردشگری ایران پتانسیل و قابلیت بالایی برای سودآوری دارد.

 

نکته مهم دیگر در این کمپین انتخاب هوشمندانه زمان اجرا است. دو ماه آخر سال به اصطلاح فصل خرید سفر نام گرفته و زمان برگزاری کمپین گردش کارت بانک گردشگری با آغاز خرید سفر گردشگران و علاقه‌مندان به سفر همزمان شده است.

 

ترغیب مسافران به استفاده از گردش کارت برای سفر به نقاط دیدنی ایران یکی از اهداف این کمپین است و بانک گردشگری توانسته با توجه به طراحی تفکر خلاق و ایده مناسب در کنار استفاده به جا از رنگ و ترکیب جالب دست، کارت بانکی و جاذبه گردشگری گردش کارت را به عنوان یکی از موفق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی خود معرفی کند.