چه کسی جسد مقتول را به آتش کشید

یکی از افرادی که 5ماه پیش به اتهام قتل مردی 25 ساله و آتش زدن پیکر وی توسط پلیس آگاهی بازداشت شده بود امروز قتل این مرد را گردن گرفت ولی از پذیرفتن اتهام سوزاندن وی سرباز زد.

بر اساس اطلاعات دریافتی، این فرد که روز گذشته مقابل قاضی سجاد منافی آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی قتل وی را گردن گرفته است و ادعا کرده است من با مقتول اختلاف داشتم و شب حادثه برای صرف شام نزد وی رفته بودم هنگام شام متوجه شدم که وی قرصی را به داخل یکی از ظرف‌های یکنفره دوغ می‌ریزد، بنابراین به طوریکه وی متوجه نشود ظرف دوغ مورد نظر را جابجا کردم و هر دو دوغ را مصرف کردیم.

وی ادامه داد پس از صرف شام، برای اینکه باید آگهی تبلیغاتی نصب می‌کردم به بیرون از کارگاه رفتم و لباس پوشیدم اما هنگام بازگشت به مغازه متوجه شدم که وی دیگر نفس نمی‌کشد و جان خود را از دست داده است.

23 و چهل دقیقه روز یکشنبه 15 شهریورماه ماموران آتش نشانی ایستگاه 107 که برای اطفای حریق به بازار ارامنه اعزام شده بودند پس از خاموش کردن آتش ضایعات واحدهای صنفی، جسد نیمه سوخته مردی را پیدا کردند که کنار یک سطل زباله افتاده بود که با کشف این جسد بلافاصله ماموران با کلانتری 113 بازار تماس گرفته ومراتب را گزارش کردند.

پس از ارائه کشف این جسد به منافی آذر بازپرس کشیک قتل تیمی از عوامل تشخیص هویت، اکیپ حفظ صحنه جرم ،پزشکی قانونی و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی وارد صحنه شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول مردی 25 ساله و شاغل در یکی از کارگاه‌های تولیدی بازار ارامنه بوده است و یک ساعت قبل از کشف بر اثر اصابت چاقو به پهلویش به قتل رسیده است.

در همان آغازین ساعات وقوع قتل ماموران آگاهی 7 نفر را در این زمینه بازداشت کردند که در این میان یکی از آن‌ها مدعی شد با مقتول شام خورده و بعد از آن هم با او خداحافظی کرده است و مابقی هرکدام در اظهاراتی ادعا کردند که اطلاعی از سرنوشت حسن ندارند.