وزارت آموزش و پرورش روز 12 بهمن، نتایج نهایی گزینش آزمون استخدامی این وزارتخانه را در پورتال رسمی آموزش و پرورش منتشر کرد و داوطلبان با دانلود پیوست اسامی می‌توانستند از نتیجه مطلع شوند.

 در راستای اطلاع‌رسانی اخبار حوزه تعلیم و تربیت، فایل پذیرفته‌شدگان را از روی سایت وزارت آموزش و پرورش در دو بخش پذیرفته‌شدگان آزمون و اسامی ایثارگران روی سایت این خبرگزاری منتشر شد.

اما نکته قابل تأمل در اعلام اسامی، انتشار تمام جزئیات اطلاعات افراد پذیرفته شده (مواردی مانند شماره تلفن) از سوی دست‌اندرکاران در بخش اعلام نتایج آزمون روی سایت وزارت آموزش و پرورش بود؛ اقدامی که در اعلام نتایج پذیرفته شدگان یک وزارتخانه، بعید بود.

هر چند ساعاتی بعد از اعلام نتایج، وزارت آموزش و پرورش اقدام به تغییر فایل مذکور کرد و مشخصات خصوصی پذیرفته‌شدگان را حذف کرد اما این در شرایطی بود که به رسانه‌ها در خصوص تغییرات، اطلاعی داده نشده بود.

هبخشی از اطلاعات خصوصی افراد را در فایل منتشر شده در این سایت حذف کرده است اما وزارت آموزش و پرورش باید ضمن پذیرش اشتباه، با مطلع کردن رسانه‌ها،‌ خطای خود را اصلاح می‌کرد؛ اقدامی که انجام نشد.