با گسترش روزافزون تکنولوژی و راه اندازی شبکه های اجتماعی فاصله میان مردم جامعه کم و دسترسی به امکانات رفاهی از طریق اینترنت بسیار آسان شد. اما این تکنولوژی مانند بسیاری از پیشرفت های بشر شمشیر دو لبه است به طوری که اکنون موجب رواج استفاده نامناسب و راه اندازی سایت هایی مغایر با دین اسلام و اخلاقیات شده است. البته این مورد بدلیل فیلترینگ سایت های غیراخلاقی و نظارت دستگاه های ذیربط در دنیای مجازی در کشور ما کمتر دیده می شود. 

 

 

 

تبلیغ قمار در تلگرام و اینستاگرام

 

 

 

با این حال با گسترش امکانات شبکه های اجتماعی از جمله کانال های تلگرام و حضور در این فضاها به موارد عجیبی برخورد می کنیم.

 

"آموزش پوکر"، "بازی پوکر با پول واقعی" و ... مواردی است که با یک جستجوی ساده در اینترنت به آن بر می خوریم، اما اگر سری به کانال های تلگرامی و یا صفحات اینستاگرام بزنیم مواردی از این دست را بیشتر می بینیم.

 

آموزش بازی ای که برای لحظاتی هیجان و استرس، می تواند دنیای جوانی را به یغما ببرد.

 

 

 

تبلیغ قمار در تلگرام و اینستاگرام

 

 

 

در شبکه اجتماعی اینستاگرام، با یک جستجوی ساده به صفحاتی بر می خوریم که با عنوان "پوکر ایرانی" در پی سودجویی از جوانان و از بین بردن نعمت پول و جوانی آن ها به فعالیت خود ادامه داده و آن ها را با هیجانی کاذب و وعده هایی تو خالی به دنبال خود می کشند تا پول های خود را دور بریزند.

 

حتی با سپری کردن زمان کوتاهی در این صفحات، آدرس سایت هایی که در آن می توان با پول واقعی قمار کرد، قابل دسترسی است که برخی از این سایت ها جایزه هایی را برای ترغیب جوانان تازه وارد به عضویت، در نظر گرفته اند.

 

 

 

تبلیغ قمار در تلگرام و اینستاگرام

 

 

 

بازی قمار تنها یک لحظه است. لحظه پرتاب تاس‌ها، جابه‌جایی کارت‌ها، و ... این یعنی اعتیاد؛ اعتیاد به بازی بی‌رحم قمار که می‌تواند در چشم بر هم زدنی هست و نیستت را بگیرد. 

 

افراد در این سایت های اینترنتی و آنلاین پوکر تاس می‌اندازند. کارت رو می‌کنند. مهره جا به جا می‌کنند و در آخر این اسکناس است که جابه‌جا می‌شود و آن‌قدر بی‌رحم است که در یک لحظه و یک ثانیه تمام هست و نیستت را می‌گیرد.  کافی است یک‌بار بازی کنی. آن وقت است که آلوده این بازی خطرناک می‌شوی و نمی توانی خودت را از آن آزاد کنی.

 

 

 

تبلیغ قمار در تلگرام و اینستاگرام

 

 

 

حال با تبلیغات در کانال های تلگرامی و دسترسی آسان تر، جوانان به آسانی و تنها از روی کنجکاوی وارد برخی از سایت های پوکر شده و دیگر نمی توانند از آن رها شوند.

 

موارد ذکر شده دلایلی است که مسئولان باید توجه بیشتری به فعالیت سایت های آنلاین و تبلیغات آزادانه آن ها در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و پیام رسان تلگرام داشته باشند، تا جوانان این مرز و بوم با یک وسوسه و برای لحظه ای هیجان به دام این سودجویان نیفتند.

 

 

 

تبلیغ قمار در تلگرام و اینستاگرام

 

 

 

 اینجا باید دید، چرا فیلترینگ هوشمند اینستاگرام و یا تلگرام، نمی تواند به این صفحات ورود کرده و جلوی تاراج جان و مال جوانان امروز و فردای ما را بگیرند.

 

 

 

تبلیغ قمار در تلگرام و اینستاگرام

 

 

 

تبلیغ قمار در تلگرام و اینستاگرام

 

 

 

تبلیغ قمار در تلگرام و اینستاگرام