معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت : ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 20 را به همراه 6 آتش نشان و دو خودور سبک و سنگین اطفاء حریق به محل حادثه در انتهای خیابان نخریسی مشهد جنب پمپ گاز، اعزام کرد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: آتش نشانان به محض حضور در محل دریافتند که، یک دستگاه خودروی سواری پیکان که در صف انتظار خودرو ها برای ورود به پمپ گاز بوده به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شده و دود فراوانی از ناحیه موتور آن خارج می شد.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی، مالک با استفاده از یک دستگاه خاموش کننده دستی اقدام به خاموش کردن آتش خودرو کرده بود اما تلاش وی برای مهار آن بی نتیجه بود گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل بی‌درنگ اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و با بکارگیری تجهیزات کامل فردی و استفاده از یک رشته شیلنگ آبرسانی شعله‌های آتش را که در حال سرایت به اتاقک خودرو بود، مهار و خاموش کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد؛ آتش نشانان پس از اطمینان از عدم وجود هرگونه خطر احتمالی و پس از ایمن سازی محل و تحویل خودرو به مالک آن به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

علت دقیق این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی می باشد.