ساعت 6:43 هجدهم آذر امسال خبر کشف جسد زن جوانی در محدوده شهرک ولی‌عصر(عج) خیابان عمرانی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با اعلام این خبر مأموران کلانتری 153 شهرک ولی‌عصر(عج) به محل این گزارش اعزام شدند. 

پس ازحضور ماموران در محل کشف جسد فردی با مراجعه به آنها گفت: صبح در حال رفتن به سمت محل کارم بودم که جسد زن جوانی را داخل جوی آب و در حالی که پتوی سفیدرنگی دورش پیچیده شده بود مشاهده کردم که بلافاصله با پلیس تماس گرفتم.

بعد از تشکیل پرونده قتل عمد و اعلام خبر به بازپرش کشیک قتل محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در محل کشف جسد حاضر شد و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که روی سر این زن جوان آثار شکستگی و خونریزی شدید وجود دارد. همچنین به نظر می‌رسید که وی در مکان دیگری به قتل رسیده و کمتر از 24 ساعت از قتل این زن جوان می‌گذرد.

با توجه به اینکه مقتول ناشناس بود جسد وی برای بررسی علت دقیق مرگ به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد تا اینکه با اعلام نظر پزشکی قانونی مشخص شد زن جوان بر اثر اصابت یک گلوله به سرش به قتل رسیده است. با تعیین هویت زن جوان مشخص شد که وی دارای سابقه کیفری بوده و معتاد به مواد مخدر نیز بوده است. 

زن 42 ساله دو فرزند دارد و از همسرش نیز جدا شده بود. شوهر زن مقتول در اظهاراتش به بازرپرس پرونده گفت حدود 14،15 سال پیش از همسرم جدا شده‌ام و در این مدت هیچ ارتباطی با او نداشتم  و همسر من به صورت کاملاً حرفه‌ای ماده مخدر شیشه مصرف می‌کرد.

دختر 25 ساله مقتول نیز در اظهارات به بازپرس پرونده گفت: 8 سال سن داشتم که پدر و مادرم از هم جدا شدند. من و خواهرم چند سال پیش ازدواج کردیم و مادرم تنها شده بود به خاطر اعتیاد مادرم او را به کمپ بردیم و اما او ترک اعتیاد نکرد. مادرم اهل دعوا بود. 

با توجه به اینکه شاهدان عینی گفته بودند چند روز آخر قبل از وقوع قتل برادر مقتول را با وی دیده بودند روز گذشته برادر فراری مقتول به عنوان مظنون پرونده قتل خواهرش دستگیر شد اما وی صبح امروز در مقابل بازپرس پرونده منکر قتل خواهر شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت من کارتن‌خواب بودم که خواهرم چند وقت قبل از این حادثه من را به منزل خودش برد. خواهرم شیشه مصرف می‌کرد و قبل از مرگ او من به خاطر خرید مواد از منزلش بیرون آمده بودم و در جریان قتل او نیستم. 

پس از اظهارات متهم 27 ساله این پرونده که سوابق درگیری، سرقت و مواد مخدر در پرونده خود دارد وی به دستور محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.