جهادگران بسیجی باید به امثال بنده خدمت به مردم را یادآوری کنند

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای،‌ معاون اول قوه قضائیه گفت: جهادگران بسیجی باید به امثال بنده عمل به تکلیف و خدمت به مردم را یادآوری کنند.

وی با بیان اینکه بسیجیان جهادگر حقیقتا بی توقع هستند و در عوض بالاترین دغدغه را دارند اظهارکرد: اجر خدمات بی منت و بدون چشمداشت بسیجیان جهادگر به مستضعفین ساکن در مناطق محروم را تنها خداوند می‌تواند محاسبه کند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه رسیدگی به مستضعفین و طبقات محروم جامعه از جمله مهمترین اهداف انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بود، گفت: جوانانی که با برگزاری اردوی جهادی در نقاط دور افتاده و محروم به صورت داوطلبانه و خودجوش رسیدگی به نیازهای مستضعفین را دنبال می‌کنند در حقیقت به یکی از مهمترین اهداف بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی عمل کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای فزود: من معتقد هستم بسیجیان جهادگری که بدون نام و نشان و منفعت مادی با تحمل سختی‌ها و مرارت‌های زیاد برای خدمت رسانی راهی روستاهای دورافتاده می‌شوند خالص ترین قشر از جامعه را تشکیل می‌دهند.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه بسیجیان جهادگر حقیقتا بی‌توقع هستند و در عوض بالاترین دغدغه را دارند اظهارکرد: اجر خدمات بی‌منت و بدون چشم داشت بسیجیان جهادگر به مستضعفین ساکن در مناطق محروم را تنها خداوند می‌تواند محاسبه کند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: جهادگران روح بزرگی دارند و امثال بنده نمی‌توانیم پیامی برای آن‌ها داشته باشیم. برعکس، این جهادگران و بسیجیان فعال در مناطق محروم هستند که باید به امثال من عمل به وظیفه و تکلیف و خدمتگزاری به مردم را یادآوری کنند.