جزئیات محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

سرهنگ نادر رحمانی، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی کشور در تشریح این محدودیت‌ها اظهار داشت: با توجه به افزایش سفر در برخی محورهای مواصلاتی کشور، تمهیدات ترافیکی خاص و محدودیت‌هایی در بعضی راه‌ها و جاده‌های کشور اعمال می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تردد هرگونه موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر فردا (چهارشنبه) تا ساعت 24 روز جمعه، 30 بهمن‌ از جاده‌های چالوس، فیروزکوه، هراز، تهران سمنان و سمنان مشهد در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

محدودیت‌های تردد در جاده چالوس

وی با بیان اینکه تردد هر نوع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج چالوس ممنوع است، در تشریح سایر محدودیت‌های اعمالی در این مسیر نیز گفت: علاوه بر این، تردد هر گونه وسیله نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه در این مسیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

رحمانی خاطرنشان کرد: همچنین با اعلام ماموران پلیس در این محور، تردد در این مسیر از ساعت 17:30 تا ساعت 24 روز جمعه، از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد در هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به محدودیت‌های درنظر گرفته شده برای روزهای پایانی هفته در مسیر محور هراز نیز اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تردد هرگونه تریلر در محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی افزود: همچنین تردد کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24  روزهای چهارشنبه, پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محدودیت‌های تردد در محور فیروزکوه

رحمانی در پایان در خصوص برنامه‌ریزی پلیس برای محدودیت تردد در محور هراز نیز گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا تردد هرگونه تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 30 بهمن ماه در هر دو مسیر رفت و برگشت در محور فیروزکوه ممنوع باشد.