دو روز پیش مردی با پلیس تماس گرفت و خبر داد داخل خودروی پرایدی که حوالی روستای نیماور شهرستان زنجان پارک شده، جسد غرق به خون مردی دیده می‌شود. ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در بررسی خودرو، مشاهده کردند راننده 30 ساله بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیده و ساعاتی از مرگ او می‌گذرد.

در بازرسی خودرو، مدارک هویتی مقتول کشف و در ادامه با شناسایی خانواده وی مشخص شد او با مردی بر سر مسائل مالی و اجاره خانه اختلاف داشته و به او ظنین هستند. تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و روز بعد دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی استان زنجان در بازجویی به قتل مرد جوان اعتراف کرد.

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: چندی پیش در جریان ملاقاتی که با مقتول داشتم، قرار شد طبقه فوقانی خانه پدری‌ام را به او اجاره دهم. او هم مبلغ 1.5 میلیون تومان پول پرداخت کرد و قرار شد مستاجر قبلی آنجا را تخلیه و در زمان مقرر او اسباب‌کشی کند، اما مستاجر خانه را سر موعد تخلیه نکرد و این موضوع باعث اختلاف من و مقتول شد.

وی اضافه کرد: شب جنایت او مقابل خانه‌ام آمد و درباره تحویل خانه اجاره‌ای با من حرف زد که درگیری و مشاجره‌مان بالا گرفت. من هم عصبانی شدم و با سلاح شکاری که در خانه داشتم به سمت او شلیک کردم و با قرار دادن جسد داخل خودرو، آن را حوالی روستا رها کردم.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این‌باره گفت: با اعتراف متهم به قتل او روانه بازداشتگاه پلیس شد تا بزودی پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شود.