سرهنگ هادی نصیری با اشاره به حادثه سقوط بانوی والیبالیست تیم ملی جوانان در نکا اظهار داشت: پس از سقوط مرموز این بانوی والیبالیست از طبقه پنجم ساختمانی در نکا، سریعاً مأموران نیروی انتظامی شهرستان، تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: با تحقیقات جدی کارگاهان پلیس آگاهی و سرعت عمل مأموران کمتر از یک ساعت متهم این پرونده بر اساس مدارک موجود در وسایل متوفی درصحنه حادثه شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی در محل حادثه این بانوی والیبالیست که دچار وضعیت بحرانی و جراحت بسیار جدی شد در ابتدا به بیمارستان امام حسین (ع) نکا و پس‌ازآن به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شد اما تلاش‌های بی‌وقفه برای زنده ماندن این بانوی والیبالیست بی‌نتیجه و منجر به فوت وی شد.

نصیری با اشاره به دستگیری متهم این پرونده تصریح کرد: (و-ف) متهم این پرونده که با افکار پلید خود منجر به مرگ دختر والیبالیست ۱۸ ساله نکایی شد مدت زیادی در خریدوفروش داروها و مکمل‌های غیرمجاز فعالیت داشت زمینه آشنایی خود را با این بانوی متوفی که خود در رشته والیبال فعال بوده و در اردوهای تیم ملی حضور داشت مهیا کرد.

به گفته این مسئول انتظامی متهم که موفق به جلب اعتماد این دختر والیبالیست شده بود متوفی را برای دیدن فرزند خردسالش به یک آپارتمان دعوت می‌کند اما در حین ورود این دختر به آپارتمان سریعاً از افکار شوم و پلید این مرد آگاه می‌شود و به بهانه تماس تلفنی با خانواده به تراس رفته و برای نجات از این وقایع خود را به پایین پرت می‌کند که درنهایت منجر به فوتش می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به عوامل شناسایی سریع متهم توسط مأموران انتظامی شهرستان بیان کرد: این متهم پس از ارتباط در مدت‌زمان خاصی که توانست جلب اعتماد وی را کسب کند درنهایت با پرت کردن این دختر ۱۸ ساله از ارتفاع از هدف شومش ناکام ماند اما وجود کارت تبلیغاتی متهم در کیف متوفی سبب تسریع در دستگیری وی توسط مأموران نیروی انتظامی شد.

به گفته نصیری مراحل بازجویی و بررسی این پرونده توسط مأموران انتظامی همچنان ادامه دارد و علیرغم تمام شایعات در فضاهای مجازی تنها یک متهم در این حادثه وجود دارد که خوشبختانه دستگیر و در مراحل قانونی قرار گرفت.

وی با رد برخی از شایعات منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی متذکر شد: برخی از افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تولید و انتشار اخبار کذب در خصوص این حادثه کردند که خوشبختانه هیچ‌کدام از این شایعات صحت ندارند، لذا مردم هم نباید ندانسته به شایعات اکتفا کرده و تنها از طریق پایگاه‌های خبری پلیس از صحت اخبار مطلع شوند.

فائزه قاضی پور بانوی والیبالیست ۱۸ ساله نکایی که سابقه دو بار حضور در اردوی تیم ملی والیبال را در کارنامه خود ثبت کرد پیش‌ازاین در تیم ملی والیبال نوجوانان مشغول فعالیت بود و در چند ماه پیش به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد که عصر پنجشنبه به دلیل سقوط از طبقه پنجم ساختمانی در منطقه مهرآباد نکا جان خود را از دست داد.