شرایط پرداخت اقساطی جرایم رانندگی

سرهنگ احمد کرمی‌اسد، رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا درباره شرایط جدید پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی بیان داشت: تعدادی از افرادی که به مرکز اجراییات مراجعه می‌کنند، اعلام کرده‌اند به دلیل مشکلات اقتصادی امکان پرداخت یکجای تخلفات معوقه را ندارند بنابراین امکان پرداخت بخشی از تخلفات را فراهم کردیم.

 

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا درباره چگونگی پرداخت در این روش عنوان کرد: متقاضی در این مرحله پس از مراجعه به سایت راهور  وارد بخش استعلام شده و در این بخش درگاهی به نام پرداخت جرایم وجود دارد که امکان پرداخت کلی یا موردی مبلغ تخلفات در آن وجود دارد.

 

به گفته وی، برابر هماهنگی انجام شده امکان پرداخت جرایم رانندگی از طریق اینترنت و دستگاه‌های خودپرداز بیشتر بانک‌ها هم‌اکنون فراهم است. کرمی‌اسد همچنین اظهار داشت: رانندگان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ با ارسال VIN خودرو، مبلغ جرایم خود را دریافت کنند. رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا تاکید کرد: رانندگان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و درج شماره بارکد پستی درج شده در پشت کارت خودرو نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود اقدام کنند.