بابک زنجانی سهام شرکت مشهورش را واگذار کرد +سند

پرونده رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی در حال رسیدن به مراحل پایانی خود است و بالاخره مشخص خواهد شد مبالغی که بابت فروش نفت ایران در اختیار وی است، به بیت المال باز خواهد گشت و آیا او در این عدم بازگشت مقصر بوده یا خیر؟ البته موارد دیگری نیز در دادگاه وی مطرح شده است که با صدور رای قطعی، می توان درباره آن اظهار نظر کرد.

 

 

اما آنچه در این ایام اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، نحوه تسویه بخشی از بدهی وی است که مقرر شده با واگذاری املاک و سایر دارایی های وی همچون هواپیمایی قشم و هتل های متعلق به هولدینگ زنجانی، تهاتر شود و اگرچه با رضایت مسئولانی چون مدیران وزارت نفت همراه نشده اما به علت نبود منابع مالی نقد، این موضوع پذیرفته شده است.

 

 

چندی پیش بود که موضوع  واگذاری هتل های گران قیمت بابک زنجانی مورد توجه قرار گرفت و اکنون نیز به نظر می رسد گام قانونی دیگری در واگذاری این اموال ثبت شده است. بر اساس بررسی های صبحانه، مشخص شده است که طبق آگهی ثبت شده در روزنامه رسمی به تاریخ 17 بهمن ماه، شرکت «خدمات هوایی و زیارتی سوری نت پرواز» دچار تغییرات مهمی شده است.

 

بابک زنجانی شرکت

 

بر اساس این تغییرات ثبت شده که به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت صورت گرفته، مقرر شده است بابک زنجانی با دریافت کلیه سهم الشرکه خود به مبلغ 600 میلیون ریال، از ردیف شرکا خارج شود. بر این اساس، سرمایه شرکت نیز با خروج فردی دیگر غیر از بابک زنجانی، به مبلغ 6 میلیارد ریال کاهش یافته لیست شرکا پس از خروج این دو نفر، شامل شرکت توسعه فناوری سوری نت کیش، شرکت سورینت کمرشیال کیش و هلدینگ توسعه سورینت قشم خواهد بود.

 

بر اساس اطلاعات ثبت شده در سایت شرکت خدمات هوایی و زیارتی سوری نت پرواز، این شرکت در آذرماه 1391 به مجموعه بابک زنجانی واگذار شده و با در دست داشتن تعدادی از مسیرهای پروازی هواپیمایی قشم مانند « مشهد – کیش قشم – دبی – نجف – بغداد ( نجف به مشهد و بغداد به مشهد و بالعکس )» بصورت چارتری و اجاره کامل هتل سورینت مریم در جزیره کیش توانسته زیر مجموعه ای از آژانسهای هواپیمایی کشور را تحت پوشش قرار دهد.