برگزاری انتخابات در امنیت کامل

سردار حسین اشتری صبح امروز با اشاره به برگزاری انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز گذشته اظهار داشت: بحمدالله مشارکت گسترده مردم پاسخ بسیار خوبی برای دوستداران نظام انقلاب و کشور اسلامی‌مان و همچنین لبیگ به خواست رهبری بود که باعث دلگرمی دوستان و نگرانی دشمنان کشور عزیزمان گشت.

فرمانده ناجا با تشریح اقدامات امنیتی و انتظامی انجام شده برای برگزاری هر چه شکوهمندتر انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی افزود: نیروی انتظامی از ماه‌های گذشته آمادگی خود برای تامین امنیت انتخابات را آغاز کرد و با تعامل مناسب با سپاه پاسداران، بسیج، ارتش و سایر دستگاه‌های امنیتی و با بهره‌مندی از تمام ظرفیت خود توانست به خوبی وظیفه خود را در برقراری نظم و امنیت انجام دهد.

وی گفت: همکاران ما تا پایان شمارش آرا در مراکز اخذ رأی حضور داشتند و پس از شمارش آرا نیز برای حفاظت از صندوق‌های رأی در محل‌های موردنظر مستقر هستند.

اشتری ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده و همکاری بسیار خوب مردم تا این ساعت هیچ مورد امنیتی از سراسر کشور گزارش نشده و مرزهای کشورمان در امنیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی در پاسخ به سوال تسنیم با اشاره به تهدیدات صورت گرفته از سوی دشمنان و دفع این تهدیدها از سوی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی گفت: در ماه‌های گذشته یک‌سری از عوامل خارجی و ضد انقلاب در جوار مرزهای کشور حضور یافتند که بحمدالله با همکاری نیروهای مرزبانی، سپاه، ارتش و سایر دستگاه‌های امنیتی این تحرکات خنثی شد و هیچ حرکتی از سوی اشرار و ضد انقلاب بدون پاسخ درخور صورت نگرفت.

فرمانده ناجا در خصوص دستگیری‌های انجام شده در روز انتخابات افزود: روز گذشته مواردی از تخلفات به نیروی انتظامی گزارش شد که همکاران ما بر اساس قانون و با هماهنگی مقامات قضایی برخورد قانونی و لازم را انجام دادند.

اشتری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم خاطر نشان کرد: خوشبختانه با توجه به تدابیر اندیشیده شده و آمادگی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، انتخابات اخیر به نسبت انتخابات گذشته در امنیت و نظم بیشتری برگزار شد.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم و همکاری آنها با نیروهای انتظامی از نیروهای پلیس قدردانی کرد و با اشاره به پیش رو بودن ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به اینکه از 25 اسفندماه برنامه‌های نوروزی آغاز می‌شود امیدواریم بتوانیم در روزهای انتهایی سال و روزهای آغازین سال 95 وضعیت ترافیکی و انتظامی خوبی را در شهرها و راه‌های کشور شاهد باشیم.