زمان توزیع کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور

حسین توکلی اظهار داشت:‌ کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ دوره فراگیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از دوشنبه 10 اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان باید اقدام به تهیه پرینت از کارت خود کنند.

وی افزود:‌ داوطلبان از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نماینده سازمان سنجش در سه شنبه 11 اسفند و چهارشنبه 12 اسفند از ساعت 8 تا 12 صبح و 14 تا 17 عصر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر هستند و اگر اطلاعات مندرج در کارت شرکت در جلسه ایرادی دارد باید به باجه رفع نقص مراجعه شود.

توکلی بیان کرد: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ساعت 8.30 دقیقه صبح پنج‌شنبه 13 اسفند برگزار می‌شود و درهای محل برگزاری آزمون ساعت 8 صبح بسته می‌شود.

وی ادامه داد:‌ تمام سوالات این آزمون به صورت تستی و چهارگزینه‌ای است و برای پاسخ‌های غلط نمره منفی اعمال نمی‌شود و در صورتی که داوطلب بیش از یک پاسخ به سوال بدهد آن پاسخ حذف شده و نمره‌ای به آن داده نمی‌شود.