پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا نوشت: سرهنگ "حسن محمدنژاد" رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا ، اظهار داشت ؛ مدتی است که از طریق یکی از دوستانش با سایتی که  بازی رایانه ای "تخته نرد " را به صورت آنلاین ارائه می دهد آشنا شده و در طول مدت این آشنائی  و فعالیت در این سایت 200 میلیون ریال از دست داده است .

 

رئیس پلیس فتا استان مازندران افزود : پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی مالک این قمارخانه مجازی شدند .

 

سرهنگ محمدنژاد تصریح کرد : پس از شناسایی متهم، کارآگاهان با هماهنگی مرجع قضائی متهم که با ارائه این بازی برای خود منبع در آمدی کلان ایجاد کرده بود را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند .

 

 رئیس پلیس فتا مازندران در خاتمه  با اشاره به این که ، قمار بازی اینترنتی ، از جمله  سایت های پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال ، یکی از مهمترین مسائلی است که به عنوان عاملی برای سودجودی افراد شیاد تبدیل شده است از کاربران فضاهای مجازی خواست : 

فریب تبلیغات دروغین و فریبنده اینترنتی را نخورند چون این تبلیغات اغوا کننده ، بیشتر در جهت ترغیب کاربران به انجام درخواست آنها و عضویت در سایت جهت پیش بینی نتایج مسابقات و شرط بندی می باشد.

 

مراقب سایت های مشکوک به فیشینگ باشید و حتی الامکان خود آدرس سایت مورد نظر را در آدرس بار وارد کنند و از کپی کردن یا رفتن به لینک هایی که در سایت های مختلف ارائه شده خوداری کنند.

 

قمارخانه های اینترنتی معمولاً نیاز به استفاده از کارت اعتباری دارند و از آنجایی که این روزها انواع و اقسام کارت های اعتباری در کشور به جریان افتاده است، این امر هوشیاری بیشتر کاربران اینترنتی را می طلبد.