ساعت 7 غروب شنبه 18 اسفند ماه، دو مرد ناشناس که با کلاه کاسکت صورت‌هایشان را پوشانده بودند در ساعت خلوتی آرایشگاه زنانه در سمنان وارد آن شدند. این حمله درحالی اتفاق افتاد که یکی از تبهکاران بیرون از ساختمان آرایشگاه دیده‌بانی می‌داد و دیگری با رفتاری خشن وارد آرایشگاه شده بود.

«نازنین» و «فریبا»20 و 21 ساله که از کارکنان آرایشگاه بوده و در آن ساعت مشغول جمع کردن وسایل خود بودند با دیدن مرد نقابدار وحشت‌زده شدند و شروع به داد و فریاد کردند. دزد خشن که قصد سرقت طلاها و پول آرایشگاه را داشت وقتی در میان سروصدای دو دختر جوان در هدفش ناکام ماند و برای اینکه پیش از رسیدن دیگران فرصت فرار خود و همدستش را فراهم کند در یک حمله ناگهانی به سمت دو دختر جوان اسید پاشید و گریخت.

ساکنان کوچه بوعلی سینا که با سروصدای سوختم سوختم‌های دو دختر و فریادهای دلخراش آنها از خانه‌ها بیرون ریخته بودند بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و دو تکنیسین در کمترین زمان به محل اعزام شدند.

 معاینات ابتدایی نشان داد که دو قربانی این حادثه از ناحیه دست و پا دچار سوختگی 30 و 60 درصدی شده‌اند و اسید به صورت آنها آسیبی نرسانده است. این دو دختر ابتدا به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند اما با توجه به نبود امکانات درمانی سوختگی در این مرکز درمانی اقدام‌هایی برای انتقال نازنین و فریبا به بیمارستان سوختگی ساری انجام شد و دو مصدوم جوان این حادثه در بخش سوختگی بیمارستان بستری شدند.

دو اسیدپاش تبهکار که پس از این حمله هولناک متواری شده‌اند تحت تعقیب پلیس قرار دارند و تا به این لحظه کارآگاهان در تحقیقات به چند مظنون رسیده‌اند.

نگران از نشر اخبار دروغ

درحالی که رسانه‌ها و سایت‌ها در اخبار و گزارش‌های این حادثه از آسیب‌دیدگی صورت و بدن این دو دختر خبر دادند اما این خبر تکذیب شد و براساس پیگیری‌های انجام شده این دو قربانی از گردن به پایین دچار سوختگی شده‌اند.

مادر یکی از قربانیان این حادثه در مصاحبه با خبرنگار شوک درحالی که نگران نحوه انعکاس اخبار در سایت‌ها بود گفت: «برای من مهم است که بدانم سایت‌ها چه چیزی نوشته‌اند و به جز اطلاعاتی که پلیس داده نمی‌خواهم موضوع دیگری منعکس شود.»