فعلا آقایان؛ خانم‌های بعد از متادون درمانی

عزیزالله رجب‌زاده، در خصوص جمع‌آوری متکدیان در محله هرندی گفت: بسیاری از این افراد را از منطقه هرندی جمع‌آوری کرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه انضباط شهری با تاکید بر این نکته که تکدی‌گری جرم محسوب می‌شود، گفت: متکدیانی را که جمع‌آوری کرده‌ایم به سامان‌سراها منتقل کرده و در  همانجا قاضی مقیم وجود دارد و برای این افراد حکم صادر می‌کند.

به گفته رجب‌زاده عمده متکدیان شهرستانی و خارجی هستند و تعدادی از آنها نیز نیازمند واقعی نیستند.

فرمانده قرارگاه انضباط شهری در خصوص جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها از منطقه هرندی گفت: تعدادی از این افراد را به سامان‌سراها منتقل کرده‌ایم البته تعدادی از  افراد خودشان مراجعه کرده‌اند و تعدادی را هم گشت‌های خدمات اجتماعی جمع‌آوری کرده و به این مراکز منتقل کرده‌اند.

وی در خصوص کارتن‌خواب‌های معتاد متجاهر گفت: بیش از 4 هزار نفر از این افراد را جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستادیم و بعد از ترک آنها را به مرکز بهاران منتقل می‌کنیم.

به گفته رجب‌زاده انتقال افراد به مراکز بهاران برای حرفه‌آموزی را آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر فعلاً آقایان را به این مراکز منتقل می‌کنیم چرا که خانم‌ها در حال متادون‌درمانی بودند که باید یک دوره سه ماهه را بگذرانند و بعد از بهبودی کامل آنها را به مراکز بهاران منتقل می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه انضباط شهری اضافه کرد: باید جمع‌آوری معتادین و کارتن‌خواب‌ها به صورت مستمر انجام شود تا بتوانیم از این اقدامات نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: این افراد را به ما نقاط دیگر شهر کوچ نداده‌ایم و بیشتر آنها را جمع‌آوری و در کمپ‌ها ساماندهی کرده‌ایم.