در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) ، ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع خود را به محل رساندند.

 

ماموران در حال پیگیری بودند که فردی به نام حسین خود را به آنان رساند و اظهار داشت: چندی پیش یک گوشی گران قیمت را حیاط آستان امامزاده صالح(ع) به شارژ زدم و دقایقی بعد متوجه شدم، گوشی‌ام به طرز ماهرانه‌ای سرقت شده است که موضوع را به کلانتری محل اطلاع دادم.

 

وی افزود: پس از گذشت چند روز از ماجرا از طریق ردیاب گوشی دریافتم که سارق در جاده امامزاده داوود(ع) در خوابگاه شهرداری به سر می‌برد.

 

ماموران به محل مورد نظر اعزام و متهم را که جوانی حدودا 30 ساله بود، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند و وی نیز پس از اعتراف به جرائم خود اظهار داشت: از مردمی که برای زیارت به بقاع متبرکه مراجعه می‌کردند، اقدام به سرقت ،‌جیب بری و کش روی می‌کردم.

 

سرهنگ جواد یاسینی رئیس کلانتری 163 ولنجک درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، ‌گفت: مالباختگان می‌توانند جهت پیگیری شکات خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب) خیابان  قلندری شمالی مراجعه کنند.