آسمان تهران فردا نیمه‌ابری است

امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در مناطق شمال، مرکز، شمال شرق و شرق کشور، بارش باران و وزش باد، در ارتفاعات البرز، بارش برف و در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران و برف پیش‌‌بینی می‌شود.

با حرکت این سامانه به سمت مناطق جنوبی از اواخر وقت امروز به تدریج بارش در مناطق شمالی کشور خاتمه می‌یابد و روز سه‌شنبه بارش‌ها در مناطق مرکز، شرق و جنوب شرق و قسمت‌هایی از جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود که در برخی از این مناطق بار رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

روز چهارشنبه هفته جاری برای شرق و جنوب شرق کشور بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بارش برف در ارتفاعات استان کرمان نیز در این روز دور از انتظار نیست.

سامانه مذکور روز پنج‌شنبه هفته جاری در نوار شرق و جنوب شرق کشور سبب بارش پراکنده باران می‌شود و اواخر وقت روز پنجشنبه از کشور خارج خواهد شد.

خلیج فارس امروز دوشنبه و نیمه شرقی آن روز سه‌شنبه مواج است؛ همچنین دریای خزر نیز امروز دوشنبه مواج است.

آسمان استان تهران روز آینده نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 17 درجه و 6 درجه خواهد بود؛‌ همچنین آسمان این استان روز سه‌شنبه آتی صاف پیش‌بینی می‌شود.

در 24 ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری با دمای 6 درجه زیر صفر و کردستان با دمای یک درجه زیر صفر سردترین استان‌های کشور و استان‌های هرمزگان و بوشهر با دمای 29 درجه بالای صفر‌ گرمترین استان‌های کشور هستند.