نرخ میوه در تهران و باغات قابل قبول نیست

اسماعیل دوستی در جریان دویست و چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به نرخ میوه در تهران و باغات اظهارداشت: تفاوت قیمت در این زمینه بایستی حل شود و باید قیمت محصولات را کاهش دهیم.

وی همچنین به حریم شمال شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این خصوص مقام معظم رهبری بارها تذکر دادند و این در حالی است که هم‌اکنون شاهد کوه‌خواری از سوی سودجویان هستیم.

وی پیشنهاد داد: جهت رفع مشکلات در این بخش حریم شمال شهر تهران به یک مدیریت واحد اعم از شهرداری یا منابع طبیعی واگذار شود تا مشکلات در این زمینه کاهش پیدا کند.

دوستی گفت: چنانچه این امر محقق نشود در آینده خطرات زیادی حریم شمال شهر تهران را تهدید خواهد کرد.

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران نیز با اشاره به کمیسیون کاهش خطرپذیری سیلاب در شهر تهران گفت: در این کمیسیون وزارت نیرو، شورای شهر و شهرداری حضور دارند که جای جهاد کشاورزی خالی است که امیدواریم در این کمیسیون عضویت پیدا کند.

وی تصریح کرد: به دلیل عدم رعایت الگوی کشت و آبیاری روستائیان در حال ترک کردن روستاهای خود هستند و در این زمینه نیز باید الگویی مناسب ارائه شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: وزارت جهاد کشاورزی توجه ویژه‌ای را به گزارش سازمان استاندارد در خصوص کیفیت آردها داشته باشد.