صبح امروز با حضور مصطفی خاکسار قهرودی معاون امور مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ابوطالبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مدیران و معاونین امداد و  آموزش و پرورش در مجتمع آموزشی دخترانه متقین در منطقه 12 تهران، جشن نیکوکاری آغاز شد.

جشن نیکوکاری امسال با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال نو انجام می‌گیرد و 15 هزار پایگاه کمیته امداد و 50 هزار مدرسه و مرکز آموزشی در سطح کشور آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دارند.

جشن نیکوکاری طی سه روز 12، 13 و 14 اسفند در سطح کشور برگزار خواهد شد که این جشن در 12 اسفند در پایگاه مدارس سراسر کشور، 13 اسفند ماه در پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) و 14 اسفند در پایگاه‌های نماز جمعه و مسیرهای پیاده‌روی برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری  #8877* از طریق تلفن‌های همراه، کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند و محروم اهدا کنند.