روزنامه شهروند از سال آینده منتشر نمی شود
سرویس اجتماعی افکارنیوز، به گفته یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود ، دکتر سیدامیرمحسن ضیائی به برخی از مدیران هلال احمر اعلام کرده که کمک های هلال احمر به این روزنامه از سال آینده متوقف خواهد شد و شهروند از سال آینده روی دکه نمی آید.

زمزمه های تعطیلی روزنامه شهروند مدتی کوتاه پس از انتصاب ضیایی به سمت ریاست جمعیت هلال احمر به گوش می رسید، اما گفته می شود در یک ماه گذشته این مقام مسئول در هلال احمر بارها بر توقف انتشار شهروند تاکید کرده است، به طوری که گفته می شود  دکتر ضیایی به صورت شفاهی دستور داده است روزنامه شهروند از سال آینده منتشر نشود.

  صدور دستور توقف انتشار روزنامه شهروند درحالی اتخاذ شده که این تصمیم مخالفان بسیاری در هیات دولت داشته و مذاکرات فراوانی برای منصرف کردن رئیس هلال احمر از این تصمیم صورت گرفته است.

روزنامه شهروند نخستین روزنامه اجتماعی کشور  و نشریه رسمی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که در دو سال گذشته به یکی از روزنامه های جریان ساز و موثر کشور تبدیل شده است.

روزنامه شهروند در دوره محمود احمدی نژاد آغاز به کار کرد و با روی کار  آمدن دولت حسن روحانی و با مدیریت محمد فرهادی بر مجموعه هلال احمر روند انتشار را از سر گرفت. این روزنامه از سال 92 با تیم جدید و محتوای اجتماعی ، به مدیر مسئولی عبدالرسول وصال منتشر می شود.