دختری که بعد از برقراری رابطه با پسری در شبکه واتس‌اپ در قالب شارژ تلفن از او اخاذی می‌کرد، خودش طعمه اخاذی بزرگ‌تری شد.

دختری جوان به نام سودابه چندی قبل به پلیس فتای استان فارس رفت و در شکایتی گفت: «مدتی قبل از طریق شبکه اجتماعی واتس‌اپ با پسری به نام میلاد آشنا شدم و مدتی با هم در ارتباط بودیم تا اینکه به‌تدریج به او اعتماد کردم. میلاد به من ابراز علاقه می‌کرد و من هم حرف‌هایش را باور کرده بودم، به همین دلیل وقتی از من خواست چند عکس از خودم برایش بفرستم قبول کردم، اما بعد از مدتی میلاد کلیپی را برایم ارسال کرد که از عکس‌های من تهیه شده بود. او عکس‌ها را با فتوشاپ تغییر داده و کلیپی غیراخلاقی تهیه کرده بود. او مرا تهدید کرد اگر به خواسته‌هایش عمل نکنم و به او باج ندهم، این کلیپ را منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. من که به‌شدت ترسیده بودم ابتدا به او باج دادم، اما میلاد حاضر نبود به این تهدیدها پایان بدهد؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شکایت کنم». مأموران بعد از شنیدن اظهارات دختر جوان تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند و با سرنخ‌هایی که در اختیار داشتند، توانستند میلاد را شناسایی کنند و نشانی خانه او را به دست بیاورند.

پسر جوان بعد از بازداشت، ابتدا ارتکاب هرگونه جرمی را انکار کرد، اما کلیپ تهیه‌شده از رایانه او کشف و وی ناچار به اعتراف شد. میلاد در اظهاراتش به پلیس گفت: «مدتی قبل به طور اتفاقی با سودابه در واتس‌اپ آشنا شدم و با هم در ارتباط بودیم، او هر بار به بهانه‌ای از من شارژ تلفن همراه می‌خواست و من نیز برایش شارژ می‌فرستادم اما بعد از مدتی به من گفت دیگر قصد ندارد به این رابطه ادامه بدهد آن زمان بود که احساس کردم سودابه از من سوء‌استفاده و در واقع با گرفتن شارژ اخاذی کرده است به همین دلیل با عکس‌هایی که از او در اختیار داشتم آن کلیپ را تهیه و شروع به باج‌گیری کردم تا از این طریق انتقام خودم را بگیرم». بنا به این گزارش متهم درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.