حدود ساعت 12 ظهر چهاردهم بهمن مأمور انتظامی زمانیکه مشغول گشت‌زنی نامحسوس در خیابان صارمی بود به یک دستگاه خودروی پژو 405 سفید مشکوک و با استعلام از سامانه جامع پلیس متوجه سرقتی بودن خودرو شد و به تعقیب نامحسوس خودروی مسروقه پرداخت.

پس از چند دقیقه، راننده خودروی سرقتی کنار خیابان پارک کرد و پس از پیاده شدن از ماشین قصد سرقت خودروی دیگری را داشت، در این حین مأمور انتظامی برای دستگیری سارق خودرو وارد عمل شد که سارق جوان با کشیدن اسلحه کمری به سمت پلیس، قصد شلیک به وی را داشت اما سرانجام با اقدام فوری مأمور انتظامی زمین‌گیر و دستگیر شد.

با بررسی به عمل آمده از خودروی مسروقه، 2 عدد کامپیوتر خودرو، چند کارت سوخت، یک تلفن همراه و شاه‌کلیدی که از آن جهت سرقت خودروها استفاده می‌شد، کشف شد.

صبح امروز، سپهر متهم 24 ساله این پرونده در دادسرای ویژه سرقت حاضر شد و درباره جزئیات سرقت خودروها به بازپرس پرونده گفت: عمدتا خودروهای پژو 405 و اس ال ایکس را با استفاده از شاه‌کلید سرقت می‌کردم و بیشتر سرقت‌ها را نیز از غرب تهران انجام می‌دادم، قصد داشتم خودروی 405 مسروقه را نیز بفروشم که دستگیر شدم.

سپهر درباره نحوه تهیه اسلحه کمری نیز به بازپرس ویژه سرقت گفت: اسلحه کمری را از غرب کشور به قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان خریداری کرده بودم و قصد داشتم به قیمت 2 میلیون تومان به فردی بفروشم و سود کنم؛ پس از اعتراف سپهر به سرقت‌های خودرو، وی به دستور علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.