قطع شدن دست نوجوان ۱۲ ساله با انفجار مواد محترقه

حجت الله جهانبخشی از وقوع یک حادثه انفجار در کرمانشاه خبر داد و افزود: این حادثه ساعت ۱۴ و یک دقیقه امروز رخ داده و علت آن نیز انفجار مواد محترقه تشخیص داده شد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی، نیروهای ما ساعت ۱۴ و ۶ دقیقه در محل حاضر شده و پس از بررسی محل حادثه علت حادثه انفجار مواد محترقه اعلام شد.

مدیرعامل آتش نشانی استان کرمانشاه، محل وقوع حادثه را شهرک حافظیه کرمانشاه- ۴۵ متری دوم کوی لاله ۳۳ اعلام کرد و گفت: یک پسر بچه ۱۲ ساله طی این حادثه دچار آسیب و هر دو دست آن قطع شد و تمام بدنش نیز دچار سوختگی شده است.

جهانبخشی خسارت وارده به واحد مسکونی مورد را ۶۰ درصد اعلام و تصریح کرد: این منزل مسکونی در اثر شدت انفجار ۶۰ درصد تخریب شده است.

وی در خصوص زمان صرف شده برای این عملیات نیز گفت: نیروهای ما از ساعت ۱۴ و ۶ دقیقه تا ۱۴ و ۳۸ دقیقه مشغول انجام این عملیات بودند و این نوجوان ۱۲ ساله را از داخل منزل بیرون کشیده و به اورژانس تحویل دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه تعداد حوادث و انفجارهای سال ۹۳ را در اثر مواد محترقه و ایام پایانی سال ۱۸ مورد اعلام کرد.

وی در پایان بر رعایت نکات ایمنی توسط خانواده ها و مراقبت از آنها طی ایام پایانی سال و به‌خصوص چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و گفت: خانواده ها در این ایام بیش از پیش از نوجوانان و کودکان خود مراقبت کنند تا دچار حوادث اینچنینی که صدمات جبران ناپذیری را به آنها وارد می کند نشوند.