ساعت 23:19 شب گذشته اهالی خیابانی در پاسداران در تماس با پلیس از نزاع خونین دو مرد میانسال با پسر جوانی خبردادند. با حضور ماموران در محل مشخص شد پسر 22 ساله ای پس از نزاع با دو همسایه 45 و 60 ساله آنها را با چاقو مجروح و از محل فرار کرده است.بلافاصله دو مرد همسایه به بیمارستان منتقل شدند.  

در حالیکه تحقیقات برای دستگیری عامل نزاع آغاز شده بود ساعتی بعد ماموران در تماس مسئولان بیمارستان چمران متوجه شدند مرد 45 ساله به علت شدت جراحات جانش را از دست داده است. 

با اعلام موضوع قتل مرد میانسال به بازپرس ویژه قتل او دستور دستگیری عامل جنایت را صادر کرد. سرانجام ساعتی بعد پسر 22 ساله به نام مهران شناسایی و دستگیر شد. صبح امروز با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی او در بازجویی ها با اعتراف به قتل مرد میانسال و مجروح کردن مرد 60 ساله گفت:مقتول و دوستش همسایه ما بودند. دو روز قبل آنها از من خواستند برای بازی رایانه ای به خانه شان بروم اما احساس کردم آنها با شربت من را مسموم کرده و بعد مورد آزار و اذیت قرار دادند. 

قاتل 22 ساله اضافه کرد: در این دو روز با خودم درگیر بودم، نمی دانستم باید چه کار کنم تا اینکه تصمیم گرفتم آنها را به قتل برسانم. ساعتی قبل به در خانه آنها رفتم و با مقتول به نام حسن  و مرد 60 ساله به نام فواد درگیر شدم. کنترلی روی اعصابم نداشتم به همین خاطر با چاقو هر دو آنها را زده و فرار کردم. ساعتی بعد ماموران من را دستگیر کردند که متوجه شدم حسن جانش را از دست داده است. 

با اعترافات قاتل 22 ساله، محسن مدیر روستا بازپرس ویژه قتل تهران او را بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد.