زن وقتی به ویلای متروکه زوجی می‌رفت نمی‌دانست که آنان توطئه مرگباری را برای سرقت طلاهایش طراحی کرده‌اند.عاملان جنایت، این زن 60 ساله را به بهانه مراسم عزاداری به ویلای خود در آمل کشانده بودند.در حالی که ساعاتی از تاریک شدن هوا می‌گذشت و خبری از بازگشت این زن به خانه اش در بابل نشد، بستگان او به پلیس مراجعه کرده و آنان را در جریان ماجرای گم‌شدن وی قرار دادند.

 

تجسس‌ها نشان داد این زن مدتی پیش در جریان برگزاری یک مراسم با زنی از اهالی بابل آشنا شده و قرار بود روز 22 اسفند ماه به خانه او برود.با توجه به این ادعاها پلیس آمل در جریان ماجرا قرار گرفت و تیم‌هایی از مأموران آگاهی پلیس بابل و آمل تجسس برای به دست آوردن ردی از این زن را در دستور کار قرار دادند.پلیس آمل با توجه به اقدام‌هایی تخصصی که انجام داده بود توانست رد زن ناپدید شده را در خانه ویلایی یک زوج از اهالی شهرستان آمل به دست آورد.

این زن در خانه مرموز وقتی به اتهام اطلاع از سرنوشت زن گمشده تحت بازجویی قرار گرفت سعی کرد با ادعاهای گمراه‌کننده خود را بی‌اطلاع نشان دهد اما سرانجام با بدست آمدن سرنخ‌هایی از حضور زن گمشده در ویلای آنها لب به اعتراف گشود و پرده از راز یک جنایت هولناک برداشت.وی در این باره به پلیس گفت: چند روز پیش در جریان مراسمی در آمل با این زن آشنا شدم، او مقدار زیادی طلا همراه داشت. به بهانه اینکه قرار است مراسمی در خانه‌ام برگزار کنم از او دعوت کردم.

زن توطئه‌چین گفت: روز حادثه او به خانه ما آمد. من به بهانه اینکه می‌خواهم تا آمدن میهمانان مقداری میوه بخرم  خانه را ترک کردم. با خروج من از خانه، شوهرم که در اتاق دیگری پنهان شده بود او را به قتل رساند. با اعتراف زن فریبکار، پلیس شوهر وی را نیز بازداشت کرد و او قتل را به گردن گرفت.

سرهنگ گنجیان مقدم در این باره به شوک گفت: این زن روز شنبه ۲۲ اسفندماه از خانه خود که در شهر بابل بود به سمت آمل - خانه عاملان جنایت- رفته بود.

او هنگامی‌که وارد ویلای متروکه می‌شد هیچ اطلاعی از اینکه شوهر وی در خانه حضور دارد نداشت و زمانی که زن صاحبخانه از خانه به بهانه خرید میوه خارج می‌شود مرد صاحبخانه به خاطر سرقت طلاهایش او را به قتل می‌رساند.پس از به قتل رساندن «ف-م» ۶۰ ساله ، جسد وی را در حیاط خانه آتش می‌زنند و جسد را در اطراف یکی از روستاهای آمل رها می‌کنند.وی با بیان اینکه طلاهای این زن توسط قاتل به ارزش ۱۷ میلیون تومان در یکی از طلافروشی‌های آمل به فروش رسیده است، بیان داشت: با زرگر آملی که اقدام به مالخری کرده بود به‌صورت جدی برخورد شده است.قاتل به نام «ه ـ ی» و همدستش «ش ـ ن» ساکن آمل و اهل یکی از استان‎های همجوار مازندران بوده و هر دوی آنها 50 ساله هستند.سرانجام پس از تلاش‎های شبانه‎روزی چند روز اخیر پلیس آمل، جسد سوخته قربانی حادثه به نام «ف ـ م» در حاشیه شهر آمل کشف شد.