حضور میهن در برنامه روز درختکاری کودکان کار و خیابان

 به گزارش افکارنیوز، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 3 در مراسم روز درختکاری ویژه کودکان کار و خیابان شهر تهران که در روز سه شنبه هجدهم اسفند ماه در بوستان سرخه حصار برگزار گردید با مشارک شرکت میهن و در راستای توسعه و ترویج مسئولیت های شرکتی اجتماعی اقدام به پذیرایی از شرکت کنندگان برنامه نمود.

 

بنابراین گزارش آقای پور محمد مدیر روابط عمومی شرکت میهن گفت؛ عمل به مسوولیت های اجتماعی همواره از دغدغه های مدیران و تصمیم گیران شرکت میهن بوده و از این رو اقدامات گوناگونی در جهت بالا بردن کیفیت زندگی شهروندان ، توسعه اقتصادی و حفاظت از محیط زیست در شرکت میهن برنامه ریزی و اجرا شده است. خوشحالیم که در برنامه درختکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران توسط کودکان کار و خیابان همراه بوده ایم و امیدوارم در آینده همکاری های شرکت میهن و شهرداری تهران در عمل به مسوولیت های اجتماعی بیشتری منجر گردد.

 

 لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و مدیران سازمان خدمات اجتماعی برگزار گردید بیش از 1000 نفر از کودکان کار و خیابان در راستای گرامیداشت هفته ملی درختکاری و توسعه فضای سبز شهری، با کاشت نهال و ثبت آرزوهای خود بر روی کاغذ و نصب آن به درختان نقش مشارکتی خود را در حفظ و احترام به محیط زیست اجرا نمودند. همچنین مراسم جشن با حضور برخی از هنرمندان، برنامه های تفریحی و پذیرایی از شرکت کنندگان از دیگر قسمت های برنامه بود که برگزار گردید.