ساعت 10 دیشب زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد پدرش در منطقه شهران به قتل رسیده است. با حضور ماموران کلانتری 142 کن در محل حادثه، زن میانسال با مراجعه به ماموران گفت: چند ساعت پیش چندین بار با پدر 88 ساله‌ام که تنها در این آپارتمان زندگی می کند تماس گرفتم اما وی پاسخ نداد، من نیز که بسیار نگران شده بودم به اینجا مراجعه کردم و وقتی درب منزل پدرم را باز کردم با جسد غرق در خون وی در آشپزخانه مواجه شدم.

با اعلام مراتب این قتل و پس از حضور بازپرس کشیک قتل در محل کشف جسد مشخص شد پشت سر و روی گردن پیرمردِ تنها، آثار ضرب و جرح وجود دارد.

با تحقیقات بیشتری که صورت گرفت مشخص شد پیرمرد 88 ساله از تعدادی افراد طلب مالی داشته و روز وقوع قتل نیز با یکی از بدهکارانش قرار ملاقات داشته است و مصّر بوده که طلب خود را پس بگیرد؛ با کشف این سرنخ کارآگاهان مرد جوانی که با مقتول در ارتباط بود را شناسایی و دستگیر کردند اما وی در تحقیقات اولیه منکر قتل پیرمرد شد.

با دستور قاضی مرادی بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران جسد پیرمرد برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.