بنابر اظهارات سخنگوی اورژانس کشور، در حوادث شب گذشته (چهارشنبه آخر سال) سه نفر جان خود را از دست دادند و 15 نفر دچار قطع عضو شده اند.

 

بر اساس مشاهده شاهدان عینی، در شب گذشته برخی هنجارشکنان اقدام به ایجاد سر و صدای زیاد با استفاده از مواد منفجره کردند و در برخی موارد باعث به وجود آمدن چهره ای نازیبا برای برخی تاسیسات شهری و آسیب دیدن شیشه های منازل و مدارس شدند.

 

 

 

متاسفانه در بین این حوادث، حوادث تلخ دیگری نیز وجود دارد که امیدواریم دیگر شاهد تکرار آنها نباشیم.

 

 

مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری از پرتاب نارنجک دستی به سوی یک سرباز نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این مصدوم از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی ۱۵ درصد شده است.

 

 

متاسفانه در موردی کم نظیر، برخی هنجارشکنان اقدام به پرتاب نارنجک به سوی آمبولانس و پزشکان کردند که خوشبختانه این حادثه به خیر گذشت.

 

 

به نظر شما، آیا این شادی های زودگذر و ایجاد صداهای وحشتناک به از دست دادن جان، قطع عضو  و ماندن روی تخت بیمارستان در ایام عید می ارزد؟ چرا باید نیروی های خدوم نیروی انتظامی و پزشکان و پرستارانی که برای کمک به ما به صحنه این اتفاقات آمده اند، جزو قربانیان این حادثه باشند و خانواده هایشان در آستانه سال نو در اضطراب و نگرانی باشند؟ آیا این هنجارشکنان از داعشیها بدتر هستند؟