سرهنگ حسین نجفی گفت: مأموران انتظامی پاسگاه کاکاشرف در پی اجرای احکام صادره از اجرای احکام حقوقی و دادسرای عمومی انقلاب خرم‌آباد، مبنی بر کلاهبرداری یازده میلیارد ریالی توسط یک نفر با موضوع خرید و فروش چند قطعه زمین به افراد مختلف، بلافاصله جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی همه‌جانبه، کلاهبردار میلیاردی را در یکی از روستاهای منطقه کاکاشرف دستگیر کردند.

نجفی با بیان این که برای متهم تاکنون بیش از 15 برگ جلب در اجرای احکام حقوقی و 10 فقره پرونده در دادسرای عمومی انقلاب خرم‌آباد، صادر شده است، اظهار داشت: کلاهبردار 11میلیاردی طی 5 سال در تهران و شهرستان‌های اطراف متواری شده بود.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: فرد متخلف بیش از 60 نفر شاکی دارد که دستگیری وی برای آنها خوشحالی دوچندانی را در پی داشت و همین موضوع باعث شد، اهالی منطقه تقدیر خود را از پاسگاه کاکاشرف اعلام کنند.

وی بیان داشت: در زمان دستگیری متهم، توسط اقوام وی پیشنهاد پانصد میلیون ریالی رشوه به‌منظور فرار وی از دست قانون داده می‌شود که ضمن امتناع مأموران از مبلغ پیشنهادی، آن را ضمیمه پرونده می‌کنند.

نجفی گفت: متهم در بازجویی به کلاهبرداری‌های خود اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.