سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر و بر اساس گزارش‌های دریافتی از سراسر کشور، شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس گزارش‌های همکاران ما، ترافیک در این مسیر در محدوده آدران تا سد کرج و همچنین در حد فاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز نیز گزارش شده و تصاویر دوربین‌های پلیس حاکی از ترافیک نیمه‌سنگین در سه‌راهی لاسم و در مسیر جنوب به شمال در محدوده کهرود، پلور، آب‌اسک و گردنک است.

رحمانی با اشاره به آغاز نخستین موج بازگشت سفرهای نوروزی از روز گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به رو به اتمام بودن بخش اول تعطیلات نوروزی، موج بازگشت مسافران از روز گذشته آغاز شده و انتظار می‌رود حجم تردد از عصر امروز رو به افزایش رود از این رو توصیه می‌شود مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، سفر خود را در طول ساعات روز مدیریت کنند و سفر را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند.

وی در پایان گفت: با توجه به افزایش حجم تردد در محورهای هراز و چالوس، این دو محور از بعداز ظهر امروز یک‌طرفه شده ولی با توجه به ترافیک این دو محور، ساعت ممنوعیت تردد در هر دوی این محورهای مواصلاتی متعاقباً اعلام خواهد شد.