علی نیک‌روش دقایقی پیش در شرق استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در محور فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی، شاهد ترافیک پرحجم و روان در محور فیروزکوه به سمت جاده‌های منتهی به شهر تهران و استان مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه شرایط آب و هوا در محور فیروزکوه صاف و آفتابی است، افزود: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی از روز یکشنبه هفته آینده قرار است که موج جدیدی از سامانه‌ بارش‌زا وارد کشور شود.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه تصریح کرد: ممنوعیت تردد تریلر و کامیون همچنان در این محور تا ساعت 2 بامداد روز یک‌شنبه، هشتم فروردین‌ماه برقرار خواهد بود.

نیک‌روش با اشاره به وقوع سوانح رانندگی در محور فیروزکوه و جاده‌های روستایی دماوند بیان کرد: چند روز گذشته یک فقره تصادف در محدوده آیینه‌ورزان دماوند به وقوع پیوست که سه مجروح آن به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر نیز به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه گشت‌های پلیس‌راه در محور فیروزکوه و جاده‌های دماوند حضور فعالی دارند، ادامه داد: 14 دوربین ثبت تخلف در این محور فعال هستند که تخلفات رانندگی را ثبت می‌کنند و در زمان کوتاهی از طریق پیامک به راننده متخلف اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه توصیه کرد: رانندگان صبر و حوصله را در طول مسیر خود پیشه کنند و ضمن توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، هشدارهای مأموران پلیس‌راه را نیز مورد دقت قرار دهند.