وضعیت ترافیک جاده ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک روان در جاده‌های کشور از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۲ استان کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور در صبح سیزدهمین روز از سال 95 اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های کردستان و قزوین ادامه دارد.

* بارش برف در محورهای 8 استان/ تردد از گردنه‌ها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در محورهای اسالم به خلخال در استان گیلان، آزادشهر به شاهرود و توسکتسان و به شاهرود در استان گلستان، گردنه گدوک، امین آباد و فیروزکوه در شرق استان تهران، محورهای اسالم به سرچم، اردبیل به آستارا، گردنه صاعین در استان اردبیل، گردنه دخان در استان همدان و محورهای کرج قزوین و چالوس در استان البرز بارش برف گزارش شده و تردد در این محورها صرفاً با داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 

*بارش باران در 4 استان/ ترافیک روان در جاده‌های کشور

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: علاوه بر این موارد در اغلب محورهای مواصلاتی استان‌های البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آزادراه امیرکبیر در اصفهان بارش باران ادامه دارد.

رحمانی در ادامه افزود: خوشبختانه ترافیک در اغلب محورها و جاده‌های برون شهری روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

* احتمال بازگشایی طارم به زنجان تا ساعاتی دیگر

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز محورهای شمشک به دیزین، پونل به خلخال و زنجان به طارم که تا ساعتی دیگر بازگشایی خواهد شد، هیچ انسدادی در جاده‌های کشور وجود ندارد.

 

* تغییر در ساعت یک‌طرفه شدن هراز و چالوس

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان عنوان کرد: با توجه به حجم ترافیک پایین خودروها در جاده‌های چالوس و هراز، زمان اجرای ممنوعیت تردد در باند جنوب به شمال این دو محور تغییر خواهد کرد.