علی نوری‌پور صبح امروز  اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در بیشتر نقاط از محور مواصلاتی هراز روان است.

وی افزود: از روز گذشته بارش باران در محور مواصلاتی هراز شدت گرفته و شب گذشته نیز ریزش برف باعث سفیدپوش شدن منطقه شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام اینکه برف و کولاک در منطقه امام‌زاده هاشم (ع) باعث کندی تردد شده است، بیان کرد: راهداران و اکیپ‌های راه و شهرسازی هم‌اکنون مشغول برف‌روبی و یخ‌زدایی در جاده هستند.

این مسئول با تأکید بر وجود ترافیک روان در جاده هراز، یادآور شد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی حجم عمده تردد از مازندران به سمت تهران است.

نوری‌پور با اشاره به اینکه هم‌اکنون رفت‌وآمد خودروها در دو سمت آمل به تهران و برعکس ادامه دارد، افزود: از ساعت 13 تا 21 روز گذشته با توجه به حجم سنگین تردد و وجود بار ترافیکی در محور هراز، این جاده یک‌طرفه شده بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان بیان کرد: با توجه به روزهای پایانی مسافرت‌های نوروزی، رانندگانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند از به تأخیر انداختن مسافرت به ساعات پایانی تعطیلات به‌شدت خودداری کنند.

نوری‌پور در پایان با اشاره به تلاش مأموران راهنمایی و رانندگی، راهداران و پلیس‌راه در تخلیه بار ترافیکی در مبادی خروجی محور مواصلاتی هراز طی روز گذشته و امروز، گفت: رانندگان نوروزی در محور مواصلاتی هراز احتیاط کنند تا سفر ایمن را برای خود و هموطنان رقم بزنند.