در ساعت 10:00 ، نهم  فرودین ماه و از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع یک فقره فوت مشکوک دختری جوان در بیمارستان ، به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد . 

 

 با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد دختری جوان توسط سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پرشیا به بیمارستان منتقل ، اما این شخص پس از انتقال متوفی به بیمارستان از محل متواری شده است . 

 

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گفت.

 

مرگ مشکوک دختر جوان در باغ فیض/ صحبت‌های دوست عاشق پیشه در پلیس آگاهی+عکس 

 

شناسایی هویت متوفی : 
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به بیمارستان و در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که راننده خودرو پرشیا در حین متواری شدن از بیمارستان ، یک کیف زنانه حاوی مدارک شناسایی و ... را از پنجره خودرو به بیرون پرتاب کرده است ؛ با بهره گیری از  مدارک شناسایی بدست آمده از داخل کیف دستی ، هویت متوفی بنام مژگان (24 ساله) شناسایی شد . 

 

شناسایی راننده خودرو پرشیا : 
در ادامه تحقیقات و با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بیمارستان ، کارآگاهان موفق به شناسایی مالک خودرو پرشیا در منطقه مرزداران شدند ؛ در ادامه ، مالک خودرو پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی اعلام کرد که خودرو پرشیا در مورخه 09/01/1394 در اختیار پسرش بنام بهزاد ( 30 ساله ) قرار داشته است . 

 

اظهارات بهزاد : 
بهزاد در مورخه 11/01/1395 بهمراه پدرش به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و خودش را تسلیم کارآگاهان کرد ؛ وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " از چند ماه پیش با مژگان آشنا شده بودم و حتی مدتی قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم اما  به دلایل متعدد ، هر دو از این موضوع منصرف شدیم اما کماکان و به اصرار مژگان با یکدیگر در ارتباط بودیم " . 

 

بهزاد در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در مورخه 08/01/1394 ، بهمراه مژگان در حال پرسه زنی در داخل خیابان های سطح شهر بودیم تا اینکه در ساعت 03:30 بامداد مورخه 09/01/1394 ، برای کشیدن شیشه به انباری خانه ی ما رفتیم ؛ پس از مصرف شیشه ، من به خانه آمدم و مژگان نیز [ در حالیکه بواسطه مصرف شیشه در وضعیت طبیعی قرار نداشت ] در داخل همان انباری استراحت کرد ؛ حدودا ساعت 09:00 بود که مژگان با تلفن همراهم تماس گرفت و عنوان کرد حالش خوب نیست . به سرعت او را به بیمارستان رساندم ؛ بسیار ترسیده بودم و نمی دانستم که چکار می کنم ؛ در یک لحظه تصمیم به فرار از بیمارستان گرفتم ؛ کیف دستی مژگان را از داخل ماشین به بیرون پرتاب کرده و از به سرعت از محوطه بیمارستان خارج شدم ؛ من هیچ دخالتی در مرگ مژگان نداشتم " . 

 

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده ، "بهزاد" جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و جسد متوفی نیز جهت مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شده است " .