نقش مؤثر زنان در اقتصاد مقاومتی

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم گرامیداشت روز زن با تقدیر از کارکنان زن و وزارت دادگستری، اظهار داشت: امروز زمینه خوبی برای فعالیت زنان مهیا شده و خوشبختانه بانوان کشور ما موفقیت‌های چشمگیری داشته‌اند.

وی به جایگاه حقوق در کشور اشاره کرد و گفت: امروز بخش مهمی از جایگاه حقوقی کشور به زنان اختصاص دارد.

پورمحمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تأکید ایشان به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل،‌گفت: آنچه امروز در کشور ما اهمیت دارد اقدام بهنگام عملیاتی کردن برنامه‌هاست.

وزیر دادگستری با بیان اینکه ملت ایران فارغ از پیشرفت‌های علمی در عرصه بین‌المللی به حقیقت ناب انسانی و حیات طیبه توجه دارد،‌ گفت: امروز حقیقت انسانی در شخصیت زنان و مادران کشور ما متجلی است.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی بخواهد به جایگاه والایی برسد باید به زنان توجه کند چرا که بیشترین هجمه‌ها برای به انحراف کشیدن زنان صورت می‌گیرد.

پورمحمدی با اشاره به نقش زنان در اقتصاد مقاومتی گفت: امروز زنان ما با برنامه‌ریزی، صرفه‌جویی و بهبود فرهنگ مصرف می‌توانند نقش مهمی را در بحث اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه اجبار در عفاف و حجاب بی‌تأثیر است، گفت: باید برای حفظ عفاف و حجاب یک باور قلبی در میان زنان تسری پیدا کند.