سوم فروردین امسال ماموران کلانتری 151 یافت آباد در جریان انتقال دو کودک 5 و 6 ساله که به شدت دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان شهدای یافت آباد مطلع شدند.

با حضور مأموران پلیس در بیمارستان پدر کودک در مورد علت سوختگی فرزندانش گفت: ما ساکن شهر سنگ باقرشهر هستیم. آن روز من سر کار بودم که همسرم تماس گرفت و مدعی شد قابلمه آب جوش روی کودکان واژگون و آنها دچار سوختگی شدند.

در ادامه تحقیقات از مادر کودک آغاز شد. زن جوان در مورد علت سوختگی فرزندانش گفت: برای شستن لباسها آب روی اجاق گاز گذاشتم و متوجه شدم چند پیام برایم در موبایل آمده است. به دلیل اینکه سه فرزندم با هم مشغول بازی بودم من هم مشغول بررسی پیام ها شدم  اما دقایقی بعد با سرو صدای کودکانم متوجه شدم قابلمه آب جوش از روی اجاق برگشته و دو فرزندم سوخته اند. سریع آنها را به بیمارستان آوردم.فرزند کوچکم که سالم مانده بود ادعا کرد با آویزان شدن به گاز باعث برگشت قابلمه روی خواهر و برادرش شده است.

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت پنجم فروردین مأموران متوجه مرگ دختر 6 ساله بر اثر شدت جراحات شدند این در حالی است که روز یازدهم فروردین پسر 5 ساله به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد.

با ارجاع پرونده به دادسرای امور جنایی تهران قاضی مدیر روستا با توجه به اینکه محل سوختن بچه ها شهرستان باقر شهر بود پرونده را با قرار عدم صلاحیت به دادسرای مربوطه ارسال کرد.