روایت متفاوت پلیس از حادثه اسیدپاشی تهران

ساعت 23 و 55 دقیقه 16 فروردین ماه وقوع یک فقره اسید پاشی از طریق کادر پزشکی مستقر در اورژانس بیمارستان مدرس تهران به ماموران کلانتری 163 ولنجک اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی صحت و سقم این موضوع به محل اعزام شدند.

بررسی های پلیسی حکایت از آن داشت که دختر و پسر جوانی به نام "و" و "س" توسط اسید دچار سوختگی از ناحیه صورت و گردن شده که برای مداوای پزشکی به این بیمارستان مراجعه کرده اند.

بلافاصله پرونده در اختیار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و متعاقبا ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در بیمارستان حاضر و تحقیقات خود را در راستای کشف زوایای پنهان ماجرا آغاز کردند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به تشریح جزئیات پرداخت و اعلام کرد: ماموران در جریان روند تحقیقات دریافتند که هر 2 مصدوم پرونده، دختر و پسر جوانی هستند که مدتی قبل با هم آشنا شده و پس از مدتی پسر جوان با دختر در منزلش قرار ملاقات می گذارد اما دختر جوان زمانی که به منزل پسر می رود و از نیت شوم او آگاه می شود با وی مخالفت می کند که این امر منجر به درگیری میان آنها شده و «و» برای اینکه دختر مورد علاقه خود را بترساند و مجاب به تمکین نماید از یک بطری محتوی اسید که در سرویس بهداشتی خانه وجود داشت استفاده می نماید.

در این بین ناگهان اسید به صورت دختر پاشیده و او از ناحیه صورت و گردن مصدوم می شود و متقابلا دختر نیز مقابله به مثل می کند که در این کش مکش، اسید به صورت و گردن پسر نیز پاشیده و هر 2 به یک شکل مجروح می شوند.

در ادامه پسر و دختر با آب سرد سر و صورت سوخته خود را شستشو می دهند و قرار می گذارند برای اینکه ردی از این ماجرا برجای نماند هر کدام به یک بیمارستان جداگانه در تهران مراجعه کنند.

به همین منظور هر 2 خود را با یک دستگاه خودروی پژو 206 سفید رنگ از منطقه کوی فراز به بیمارستان مدرس می رسانند و متعاقبا قرار می گذارند دختر، خود را با یکدستگاه تاکسی به بیمارستان امام خمینی برساند اما راننده تاکسی با توجه به وخامت حال دختر ترجیح می دهد او را به نزدیک ترین بیمارستان یعنی همان مدرس برساند.

زمانی که دختر مجروح وارد اورژانس بیمارستان مدرس می شود پسر را در حال مداوا می بیند و از آنجا که هر دو حادثه روی داده برای این 2 نفر به یک شکل و در یک زمان رخ داده بود مامور انتظامی مستقر در بیمارستان موضوع را به کلانتری 163 ولنجک اطلاع داده و متعاقبا ماموران انتظامی در بیمارستان حاضر می شود که این امر پرده از راز اسیدپاشی منطقه سعادت آباد تهران برمی دارد.