خواستگار ناکام با اسید به دختر موردعلاقه اش حمله کرد
مأموران با حضور در صحنه اسید پاشی پی بردند که دختر جوان هدف انتقامگیری اسیدی خواستگار جوان شده و اسید زیاد که روی در خانه ریخته شده بود از شدت این حادثه خبر می داد.بدین ترتیب بازپرس سیفی از شعبه چهارم دادسرای امورجنایی تهران دستور داد تا خانواده دختر دانشجو را هدف تحقیق قرار دهند.

 

مأموران در این مرحله پی بردند که عامل اسید پاشی یکی از آشنایان خانوادگی آنها است که از چندی پیش به خواستگاری دختر خانواده آمده است که دختر جوان جواب منفی به این خواستگار آشنا داده اما پسر جوان اصرار بر ازدواج با دختر جوان داشته است.

 

دختر ٢٥ ساله به مأموران گفت: روز حادثه در خانه بودم که زنگ خانه به صدا در آمد که دیدم خواستگارم کامران پشت در است که از من خواست تا جلوی در بروم.وی افزود: وقتی در را باز کردم، دیدم کامران سوار بر موتور ظرفی به دست دارد که ناگهان مایع آن را به سمت من ریخت که در این صحنه خودم را عقب کشیدم و مقداری از اسید روی لباسم ریخت، از ترس روی زمین افتادم و کامران پا به فرار گذاشت.وقتی دستگیره در را گرفتم که بلند شوم احساس سوختن روی دستانم کردم و تازه متوجه حمله اسیدی خواستگارم شدم.

 

بنا بر این گزارش، دختر جوان در این اقدام اسیدی آسیب زیادی ندیده و تحقیقات برای دستگیری پسر جوان به دستور بازپرس سیفی در اداره ١٦ پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.