سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت:  طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج-تهران از پل پردیس تا پل کلاک  ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

 

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، لرستان،همدان، مرکزی،قزوین،کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و البرز در اکثر محورها و استان فارس محور شیراز – کازرون، چهارمحال و بختیاری ، محورهای بروجن_ لردگان و لردگان_ رامهرمز و شرق استان تهران محور شریف آباد بارش باران گزارش شده  و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است .

 

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: محور فرعی و روستایی ادیمی-قرقری به علت آبگرفتگی و بالا آمدن آب‌های رودخانه‌های محلی و محور رشت- قزوین در محدوده پل تنکابن به تونل نصفی، شمشک-دیزین‌ و پونل‌-خلخال  کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 

*ایلام - مهران بسته شد

 

پلیس راه ناجا اعلام کرد: محور ایلام - مهران در استان ایلام به دلیل بارش شدید باران و ریزش تونل در محدوده کیلومتر 9 تا اطلاع ثانوی مسدود شد.